דרך פשוטה לקבל הלוואה

הלוואות מבנקים

הכל על הלוואות מבנקים

גם מהבנק ניתן לקבל כסף, ובקלות רבה!
נהוג לחשוב שאפשר לקבל הלוואה רק מהבנק בו מתנהל חשבונכם, אבל האמת היא שזה לא ממש נכון.

 

כרטיסים עבור הלוואות מבנקים
מלאו פרטיכם
לבדיקת זכאות להלוואה

אפשר כמובן לקבל הלוואה מהבנק בו מתנהל חשבונכם, אבל אפשר בהחלט לקבל הלוואה מכל בנק אחר, ללא קשר לבנק בו אתם מנהלים את חשבון הבנק שלכם.

לכן כדאי לעשות סקר שוק לפני שלוקחים הלוואה ולבדוק לעומק מה מציע כל בנק ומה יהיה לכם הכי מתאים.

להלוואה בנקאית יש כמה יתרונות, ביניהם שמדובר בדרך כלל בריבית נמוכה יותר מאשר בהלוואה חוץ-בנקאית ותנאים טובים. כמו כן אין צורך לבדוק אם מדובר בהלוואה חוקית, והסיכונים בהלוואות מבנקים הם נמוכים יחסית לאלה שבהלוואות מסוגים אחרים.

מי יכול לקבל הלוואות מבנקים?

הלוואות מבנקים אפשר לקבל אם אתם עומדים בקריטירונים של הבנק שנותן את ההלוואה. בדרך כלל מדובר בקריטריונים סבירים, אך כמובן שברגע שמדברים על קהל שמחפשים הלוואות, יהיו הרבה אנשים שלא יעמדו בתנאים ולכן לא יוכלו לקבל את ההלוואה.

התנאים הנפוצים הם משכורת קבועה, כשההוצאת החודשיות נמוכות מהמשכורת בכך יוצא שכל חודש, יש לכם קצת כסף ש"נשמר" בבנק. הכסף הנשאר בסוף החודש מראה שאתם לא חיים על השקל ולכן סביר שתוכלו לעמוד בהחזרים.

כמו כן הבנק עלול לדרוש הוא ערבים או בטוחונות. בדרך כלל מבקשים אחד מהם, לפחות, וכמובן, המטרה היא שאם אתם לא תעמדו בהחזרים, הבנק עדיין יקבל את הכסף שלהם בחזרה.

דברים נוספים שירצו לדעת הוא שאין לכם הרבה צ'קים חוזרים, ושאתם עומדים בתשלומים של האשראי. הבנק ירצה לבדוק שאתם לא באוברדראפט (מינוס), החשבון שלכם לא מוגבל, ושלא לקחתם הרבה הלוואות בנוסף להלוואה שאתם מבקשים מהם.

שימו לב, שהבנקים עובדים בשיתוף פעולה ולכן אם אתם מבקשים הלוואה מבנק אחר כי הסתבכתם עם הבנק שלכם, סביר שהבנק השני כבר יגלו  לבד את מצב החשבון שלכם ולא יסכימו לתת לכם הלוואה.

להלוואות מבנקים יש יתרונות וחסרונות, לרוב מדובר בהלוואה בטוחה מאד אך כזו שלא כולם יכולים לקבל.

 

לפניכם עוד מסלולים לסוגי הלוואות שונים הקשורים להלוואות מהבנקים ומגופים חוץ בנקאיים -

מעוניינים בקבלת הלוואות בכרטיס אשראי בנקאי או חוץ בנקאי? היכנסו אל עמוד - הלוואות בכרטיס אשראי, קראו את המידע העשיר בנושא זה, ומלאו פרטיכם בטופס האתר לקבלת שירות נציגי החברה.

לחצו לקבלת הלוואות בנקאיות דרך חברת פור יו הלוואות. במסלול זה של הלוואות בנקאיות תוכלו לקבל ליווי פיננסי צמוד מיועצים פיננסים אשר ילוו אתכם בקבלת הלוואה דרך הבנק וקבלת ריביות נמוכות ביותר.

הלוואה דרך בנק – הדרך הטובה ביותר!

כל מי שנזקק פעם להלוואה יודע שישנן עשרות דרכים שבאמצעותן אפשר לקבל הלוואה.

אפשר ללוות מחברים קרובים או מבני משפחה, אפשר לקבל הלוואה מגמ"חים או ארגוני צדקה שונים, אפשר לפנות לחברות מימון פרטיות על מנת לקבל הלוואות בסכומים גדלים וקטנים, אפשר גם לפנות לחברות ציבוריות רשמיות כמו הלוואות מחברות ביטוח, קרנות פנסיה, חברות אשראי וכדומה.

אך הדרך המומלצת, הבטוחה והנוחה ביותר, היא לקבל הלוואה מבנקים.

הלוואה מהבנק

כל בנק מאפשר ללקוחותיו לקבל הלוואה בסכומים שונים ובתנאים שונים, בהתאם למצב החשבון שלו וגם לצורך שלשמו הוא לוקח את ההלוואה.

הבנקים מאפשרים הלוואות למטרות מוגדרות, כמו למשל הלוואת משכנתא שמיועדת לרכישה של דירה חדשה, ולעיתים גם עבור שיפוצים בדירה קיימת.

לעיתים מדובר בהלוואה לצורך רכישת רכב, לצורך יציאה לחופשה, לצורך לימודים, חתונה ועוד. הלוואות אלה הן הלוואות מוגדרות מאד, הבנק מאפשר ללקוחותיו לקבל אותן בתמורה לערבון כלשהו.

ישנה גם אפשרות של הלוואה לכל מטרה מהבנק, כאשר במצבים אלה הריבית על ההלוואה היא זו שמהווה את הביטחון עבור הבנק להחזר ההלוואה.

הבנקים השונים מאפשרים גם הלוואות אקספרס מהירות במקרה הצורך ובמידת האפשר, וכן הלוואות המיועדות לבעלי עסקים, ועוד.

למה כדאי לקחת הלוואה מבנקים?

הלוואה שניתנת על ידי הבנק שבו מתנהל החשבון שלכם היא ההלוואה בטוחה והמוסדרת ביותר.

לרוב, הבנקים מאפשרים הלוואות בריביות נמוכות יותר מכל גוף אחר (מלבד גופים שמלווים ללא ריבית, כמובן), והם גם מאפשרים הלוואות בסכומים גדולים.

תנאי ההחזר שהבנקים מאפשרים הם לרוב הנוחים ביותר שתוכלו לקבל, כך שבמידת האפשר, הלוואה מהבנק היא ההלוואה הטובה והמומלצת ביותר.

כמובן, לבנקים ישנם כללים נוקשים לגבי הזכאות לקבלת הלוואה, ולא כל אחד זכאי לקבלת הלוואה כזו. במצבים אלה אכן אין ברירה אלא לפנות לגופים חוץ בנקאיים על מנת לקבל הלוואה, כאשר היא נצרכת.

אולם כאשר הדבר אפשרי, הלוואה מהבנק היא ללא ספק האופציה המועדפת מכל הבחינות, והיא מאפשרת ללווים לנצל את הכסף לצורך הדרוש להם, ולהמשיך בחייהם בצורה בטוחה מבחינה כלכלית.

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.