דרך פשוטה לקבל הלוואה

סוגי הלוואות לפי הכנסה

אפשרויות הלוואות לדיור למשפחות יוצאות אתיופיה

הלוואות לדיור למשפחות יוצאות אתיופיה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מעבר למדינה חדשה אף פעם לא קל. זה יכול להיות אפילו יותר קשה כשאתה מתקשה למצוא מקום מגורים, במיוחד אם אין לכם את האמצעים הכלכליים לרכוש דיור בעצמכם. זו המציאות של משפחות אתיופיות רבות שעוזבות את מולדתם ומתמקמות בישראל. למרבה המזל, קיימות אפשרויות להלוואות לדיור שיכולות לעזור להקל על המעבר.

מה האפשרויות?

האפשרות הטובה ביותר עבור משפחות יוצאות אתיופיה המחפשות הלוואות לדיור בישראל היא תוכנית 'לצאת אתיופיה' של משרד הבינוי והשיכון, המציעה הלוואות בריבית נמוכה ללא צורך במקדמה. ה-MCH יכסה עד 90% מעלות רכישת בית או דירה, בתוספת כספים נוספים עבור שיפוצים או תיקונים במידת הצורך. בנוסף, בהתאם לגודל המשפחה וההכנסה, ייתכנו סובסידיות אחרות זמינות מעיריות מקומיות או ארגונים לא ממשלתיים (NGOs).

הגשת בקשה להלוואה

על מנת להגיש בקשה להלוואה במסגרת תוכנית זו, משפחות אתיופיות חייבות להירשם תחילה ב-MCH ולספק הוכחה לגבי מגורים חוקיים בישראל. לאחר הגשת בקשה עם כל המסמכים הדרושים, מקבלי ההלוואה יצטרכו להיפגש עם נציגים הן מה-MCH והן מהעירייה המקומית שלהם על מנת לחתום על חוזים המתארים את תנאי ההחזר. לאחר האישור, מקבלי ההלוואה צריכים לקבל את המימון שלהם תוך חודשיים מהגשת בקשתם.

יתרונות התוכנית

היתרון העיקרי של תוכנית זו הוא שהיא מסייעת לאפשר בעלות על בתים עבור משפחות אתיופיות שאחרת אולי לא היו מסוגלות להרשות זאת לעצמן. תוכנית זו מציעה גם גמישות מבחינת אפשרויות ההחזר; הלווים יכולים לבחור בין תשלומים חודשיים לאורך 15 שנים או תשלום חד פעמי לאחר 10 שנים. בנוסף, כל החזרי ההלוואות נחשבים לבניית היסטוריית אשראי בישראל — מה שיכול לפתוח הזדמנויות נוספות כמו הגשת בקשה להלוואות לעסקים או סוגים אחרים של מימון בהמשך הדרך. ‏

אנו מקווים שמאמר זה סיפק לכם את המידע הנדרש עבור הנושא הלוואות לדיור למשפחות יוצאות אתיופיה.

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝