דרך פשוטה לקבל הלוואה

סוגי הלוואות מהפנסיה / קרנות

הגישו בקשה עבור הלוואות מקופת גמל בישראל היום

הלוואות מקופות גמל

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מציאת מימון לרכישה גדולה או לכיסוי הוצאות חירום יכול להיות קשה בישראל. זו הסיבה שהממשלה יצרה את תוכנית הלוואות קופות הגמל, המאפשרת לאנשים ללוות כסף מחשבון החיסכון לטווח ארוך שלהם. אם אתם מחפשים אלטרנטיבה להלוואות בנקאיות מסורתיות ולא רוצה לצלול בחסכונות שלכם, זו יכולה להיות אופציה מצוינת עבורכם. במאמר זה נדון בכל מה שצריך לדעת על הלוואות לקופות גמל בישראל וכיצד ניתן להגיש בקשה.

מהן הלוואות מקופת גמל?

הלוואת קופת גמל היא סוג של הלוואה הקיימת בישראל המאפשרת ליחידים ללוות כסף מחשבון החיסכון לטווח ארוך. הכספים נמשכים מחשבון קופת הגמל של הפרט עצמו, אשר בדרך כלל מושקע במניות, אג"ח והשקעות אחרות על פני תקופה של זמן במטרה ליצור חיסכון לפנסיה. כאשר אדם נוטל הלוואה מחשבון קופת הגמל שלו, הוא בעצם לוקח כסף מהחסכונות הפנסיוניים העתידיים שלו לשימוש היום.

מי זכאי להלוואת מקופת גמל?

הדרישות לקבלת הלוואה מקופת הגמל שלכם משתנות מעט בהתאם למקום מגורייכם בישראל. באופן כללי, כל אדם אשר משלם לחשבון החיסכון לטווח ארוך שלו במשך שלוש שנים לפחות יכול להגיש בקשה להלוואה של עד 50% מהיתרה הכוללת שלו (כולל ריבית נצברת). גם תקופת ההחזר גמישה למדי, זה יכול לנוע בין שישה חודשים ל-10 שנים בהתאם לצרכי הלווה ולמצבו הכלכלי.

כיצד להגיש בקשה להלוואת קופת גמל?

הגשת בקשה להלוואה לקופת גמל היא פשוטה יחסית. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם משרד קופת הגמל המקומי שלכם ולמלא טופס בקשה עם כל הפרטים הדרושים כמו שם, כתובת, מספר טלפון וכו', וכן מידע לגבי מצב התעסוקה הנוכחי ורמת ההכנסה שלכם. לאחר שהבקשה טופלה בהצלחה על ידי הרשויות הרלוונטיות, יעברו כשבועיים עד שסכום ההלוואה שלכם יזוכה בחשבון הבנק שלכם.

הגשת בקשה להלוואה לקופת גמל בישראל היא תהליך קל שיכול לעזור לכם לעמוד בהוצאות בלתי צפויות או לממן רכישות גדולות מבלי שתצטרכו לטבול בחסכונות לטווח ארוך או לקחת הלוואה בנקאית מסורתית. עם תנאי החזר גמישים וללא בדיקות אשראי נדרשות, סוג זה של מימון מספק לאנשים שליטה רבה יותר על הכספים שלהם ועוזר להם לתכנן בצורה יעילה יותר את העתיד. אז אם אתם מחפשים צורת מימון חלופית שאינה דורשת ניירת מקיפה או תהליכים מסובכים, אז אל תהססו - הגישו בקשה להלוואה לקופת גמל עוד היום.

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝