דרך פשוטה לקבל הלוואה

סוגי הלוואות לפי הכנסה

הלוואות ומענקים לנכים בישראל

הלוואות ומענקים לנכים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

נכות יכולה לעתים קרובות להוות מכשול לביטחון כלכלי. עבור ישראלים רבים, המאבק הזה קשה עוד יותר בגלל מערך האתגרים הייחודי של המדינה. למרבה המזל, קיימות בישראל מגוון הלוואות ומענקים לנכים המציעות מגוון רחב של פתרונות. משאבים אלו מציעים סיוע כלכלי שיכול לעזור לשפר את איכות חייהם ולהעניק להם עצמאות רבה יותר. בואו נבחן כמה מהאפשרויות העומדות בפני אנשים עם מוגבלות בישראל.

משרד הרווחה והשירותים החברתיים (MSSS) מציע מספר מענקים והלוואות שנועדו לתמוך באנשים עם מוגבלות החיים בישראל. ה-MSSS מספק תוכניות סיוע פיננסי המכסות ציוד רפואי, מכשירים תותבים, שיפוצים בבית, שינויים ברכב, חינוך מיוחד ועוד. לארגון יש גם מגוון תוכניות הלוואות שנועדו לעזור לאנשים עם מוגבלות לקבל מימון לדברים כמו ציוד רפואי ועלויות הובלה.

המוסד לביטוח לאומי (המוסד לביטוח לאומי) מציע סיוע נוסף לאנשים החיים עם מוגבלות בישראל. ארגון זה מעניק הטבות כגון קצבאות נכות המאפשרות למי שהוסמכו נכים מטעם המוסד לביטוח לאומי לקבל תשלומים חודשיים על בסיס קבוע; הכשרה מקצועית או קורסי הסבה; הטבות דיור מיוחדות; ועוד.

בנוסף, ישנם מספר ארגונים פרטיים המתמחים במתן שירותים לאנשים עם מוגבלות החיים בישראל. ארגונים אלו מציעים מגוון שירותי תמיכה לרבות ייעוץ, סיוע בהשמה בעבודה, סיוע כלכלי, ייעוץ משפטי, שירותי עזרה בבית, טיפול הפוגה למשפחות המטפלות בבני משפחה נכים בבית ועוד. דוגמאות לכך כוללות עמותת קו לנוער ארגון הפועל להנגשת החברה הישראלית לכל האזרחים החיים עם מוגבלות וכן עמותת עזר מציון המציעה שירותי תמיכה רגשית לאנשים עם ליקויים פיזיים או קוגניטיביים וכן למשפחותיהם.

לסיכום

חיים עם מוגבלות יכולים לבוא עם הרבה מאוד אתגרים כולל פיננסיים אך ישנם משאבים רבים זמינים המיועדים במיוחד לספק סיוע לאלו החיים במצב זה בישראל. הלוואות ומענקים לנכים המוצעים על ידי משרד הרווחה והשירותים החברתיים או המוסד לביטוח לאומי ועד לארגונים פרטיים המציעים שירותי תמיכה כמו קו לנוער או עזר מציון, לישראלים עם מוגבלות יש גישה למשאבים מועילים רבים שיכולים לעזור להם לשפר את איכות חיים באמצעות עצמאות רבה יותר ויציבות כלכלית. כעת מוטל על הנכים עצמם לנצל את ההזדמנויות הללו.

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝