דרך פשוטה לקבל הלוואה

סוגי הלוואות לפי הכנסה

הלוואות לסטודנטים - כיצד סטודנטים ישראלים יכולים לממן את השכלתם

הלוואות לסטודנטים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מימון חינוך הוא עסק פיננסי עצום, והוא עלול להרתיע במיוחד עבור סטודנטים בישראל. עם זאת, קיימות מגוון אפשרויות שיעזרו להם לממן את הלימודים. במאמר זה, נדון בסוגים השונים של הלוואות לסטודנטים הזמינות בישראל וכיצד הן יכולות לעזור לסטודנטים ישראלים לשלם עבור המכללה.

מלגות ומענקים

אחת הדרכים הטובות ביותר לממן את ההשכלה שלכם היא על ידי הגשת בקשה למלגות ומענקים. אין צורך להחזיר צורות סיוע אלו, ואתם יכולים להשתמש בהן לכיסוי שכר לימוד, ספרים, פנסיון, עלויות תחבורה והוצאות אחרות הקשורות ללימודים באוניברסיטה. אתם יכולים להגיש בקשה למלגות מארגונים ציבוריים ופרטיים כאחד; המפתח הוא לחקור את האפשרויות שלכם ביסודיות כדי למצוא את האפשרויות המתאימות ביותר עבורכם.

הלוואות לסטודנטים

עבור סטודנטים שאינם זכאים או מקבלים מספיק סיוע ממלגות או מענקים, הלוואות סטודנטים עשויות להיות אופציה. קיימים שני סוגים עיקריים של הלוואות לסטודנטים בישראל; הלוואות בגיבוי ממשלתי (המכונה "תוכנית הלוואות לסטודנטים לאומית") והלוואות פרטיות (המוצעות על ידי בנקים).

להלוואות בגיבוי ממשלתי יש תנאי אשראי נוחים יותר מהלוואות פרטיות - ריביות נמוכות יותר, תוכניות החזר גמישות יותר - אך הן גם דורשות יותר ניירת מאשר הלוואות פרטיות. הלוואות פרטיות מציעות מגבלות אשראי גבוהות יותר, אך בדרך כלל מגיעות עם ריביות גבוהות יותר ותנאי החזר מחמירים יותר מאשר הלוואות בגיבוי ממשלתי.

תוכניות חיסכון לחינוך

אפשרות נוספת העומדת לרשות תלמידי ישראל היא תוכנית חיסכון בחינוך (ESP). תכניות אלו מאפשרות להורים או לאפוטרופוסים לחסוך כסף לאורך זמן שיוכל לשמש להוצאות חינוך כגון שכר לימוד, הוצאות מחיה וספרי לימוד. בנקים רבים בישראל מציעים מגוון של ESPs עם רמות משתנות של השקעות סיכון/תשואה, כך שתוכלו לבחור אחת המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

לסיכום - הלוואות לסטודנטים

מימון השכלה הוא משימה לא קטנה, אך קיימות מספר אפשרויות לסייע לסטודנטים ישראלים לשלם עבור המכללה. מלגות ומענקים מספקים כסף חינם שאין צורך להחזיר בעוד הלוואות לסטודנטים מעניקות גישה לסכומי כסף גדולים יותר בריבית נמוכה יחסית. תוכניות חיסכון בחינוך הן גם אפשרות טובה אם אתם רוצים דרך בסיכון נמוך לחסוך כסף לאורך זמן עבור הוצאות לימודיות כגון שכר לימוד או עלויות מחיה. לא משנה באיזה מסלול אתם נוקטים, הקפידו לחקור את כל האפשרויות שלכם ביסודיות לפני קבלת החלטות לגבי מימון ההשכלה שלכם!

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝