דרך פשוטה לקבל הלוואה

סוגי הלוואות למשכנתא

למה להסתבך עם המשכנתא? זה הזמן לקחת יועץ משכנתאות פרטי

יועץ משכנתא פרטי

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

לא להאמין שהרגע הזה הגיע! חלמתם על כך כל חייכם וסוף סוף, אתם עומדים לחתום על משכנתא ולבצע את הרכישה הגדולה ביותר בחייכם עד כה. אבל רגע, האם אתם בטוחים במאת האחוזים כי החוזה שהתגלגל אליכם, הוא החוזה המשתלם והמדויק ביותר עבורכם? יועץ משכנתאות פרטי ישמח לעמוד לשירותכם, כדי לעבור יחד אתכם על ההצעות השונות שקיבלתם, במטרה לא רק להכווין אתכם להצעה הטובה ביותר אלא גם לייעץ לכם כיצד – במידת האפשר, תוכלו לשדרג אותה אפילו יותר בעזרת משא ומתן מול החברה.

יועץ משכנתאות פרטי – מה תפקידו?

יועץ משכנתאות פרטי הוא איש מקצוע המספק ייעוץ פיננסי מותאם אישית בכל הקשור לעולם המכנתאות.

  • ייצוג האינטרסים שלכם - בניגוד ליועצים העובדים כחלק מחברות גדולות יותר או בנקים, היועצים הפרטיים פועלים באופן עצמאי או כחלק מחברות קטנות ופרטיות. עובדה זו הופכת אותם לחיוניים במיוחד, מכיוון שהעצמאות הזו מאפשרות להם להציע ייעוץ ממקום בלתי משוחד, תוך התמקדות באינטרסים של הלקוח ללא כל השפעת הגורם אותו הם מייצגים.
  • בקיאות – יועץ המשכנתאות יהיה בקיא בכל החדשות והעדכונים מהתחום. מכיוון שהאינטרסים שלכם יהיו בראש מעיניו, ייקח את הזמן כדי לבחון את המצב הפיננסי לעומק, את ההעדפות שלכם ומטרותיכם לטווח הארוך. עם תובנות אלו, יוכל להעניק הכוונה מדויקת יותר.
  • גמישות – יש משהו בשירות אישי וייעוץ פרטי, שהופך את הקשר בין יועץ המשכנתאות ללקוח לאישי וחם הרבה יותר. היועץ יהיה זמין עבורכם לכל שאלה ועניין וישמח לסייע, לעשות סדר ולפזר את ערפל הבלבול האופף את כל נושא המשכנתאות.

חשוב להבין כי בסופו של דבר, יועץ משכנתאות פרטי הוא הרבה יותר מאיש מקצוע שמבין דבר או שניים בפיננסיים. הוא מתאים את עצמו למצבכם ולדרישות שלכם, ועושה הכל כדי לייצג מעל הכל את האינטרסים שלכם. הרי לא מדובר פה בקניות בסופר – משכנתא היא הוצאה גדולה שעתידה ללוות אתכם שנים רבות קדימה וכדי לתכנן אותה נכון, חשוב לקחת בחשבון גם את העתיד.

ומה אם אין ברשותי ההון המספיק?

יועץ משכנתאות פרטי כאמור, יציג בפניכם את כל האפשרויות. כך, גם אם אין בידיכם הון הנדרש למשכנתא, יבחן יחד אתכם את האפשרויות הנוספות; משכון דירת הורים בגובה של עד 50% משווי הנכס, או אופציה של הלוואה משלימה אותה ניתן ליטול מגופים בנקאיים והן מגופים חוץ בנקאיים. גם כאן כמובן, תקבלו את הייעוץ המקצועי.

כך, אם גם אתם החלטתם שדי לכם לחכות ושהגיע הזמן להתקדם ולהתחדש בנכס משלכם, קראו עוד על משכנתא ללא הון עצמי וזכרו, אל תפעלו לבד. קבלו ייעוץ משכנתאות אישי ברמה הגבוהה ביותר כדי להבטיח את ההצעה אשר עונה במדויק על הצרכים והדרישות שלכם.

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה
הלוואות לנדלן
סוגי הלוואות למשכנתא

כיצד לקבל הלוואות לנדלן בישראל

הלוואת נדל"ן היא החלטה פיננסית חשובה למי שמחפש לרכוש בית. בישראל קיימות מגוון אפשרויות בכל הנוגע להבטחת הלוואת נדל"ן. מהלוואות בגיבוי ממשלתי ועד למלווים פרטיים

לצפייה »
איחוד הלוואות ומשכנתא
סוגי הלוואות למשכנתא

איחוד ההלוואות ומשכנתא בישראל

האם אתם מרגישים שאתם טובעים בחובות? האם אתם מתקשים לבצע תשלומים על ההלוואות והמשכנתאות שלכם? זה הזמן לבחון את איחוד הלוואות ומשכנתאות בישראל. איחוד הלוואות

לצפייה »

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝