דרך פשוטה לקבל הלוואה

שירותי הלוואות נוספים

מדריך לסוגי ההלוואות הזמינות בישראל

סוגי הלוואות

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

לקיחת הלוואה יכולה להיות פוטנציאל מאיים. חשוב להבין אילו סוגי הלוואות קיימים, ואיזה סוג מתאים לכם. במדריך זה, נבחן את סוגי ההלוואות השונים הזמינים בישראל כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת לגבי האפשרות הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם.

הלוואות משכנתא

הלוואת משכנתא היא הלוואה המשמשת לרכישת נדל"ן, כגון בית או נכס אחר. הלוואה מסוג זה מובטחת על ידי הנכס עצמו ויש להחזיר אותה לאורך תקופה, לרוב בין 15 ל-30 שנה. הלוואות משכנתא בדרך כלל הן בעלות ריבית נמוכה יותר מאשר סוגים אחרים של הלוואות מכיוון שהן מובטחות בבטחונות. בעת הגשת בקשה לקבלת הלוואת משכנתא, חשוב לקחת בחשבון גורמים כגון דרישות דירוג אשראי וסכומי מקדמה, שכן אלה יכולים להשתנות ממלווה למלווה.

הלוואות לרכב

הלוואה לרכב היא הלוואה המשמשת לרכישת רכב. הלוואה מסוג זה היא בדרך כלל לא מובטחת (כלומר אין בטחונות) ויש להחזיר אותה לאורך תקופה, בדרך כלל בין 3 ל-5 שנים. שיעורי הריבית על הלוואות לרכב הם בדרך כלל גבוהים מאלו על משכנתאות מכיוון שאין בטחונות המבטיחים את ההלוואה. בעת הגשת בקשה להלוואה לרכב, חשוב לקחת בחשבון דברים כמו דרישות דירוג אשראי וסכומי מקדמה, שכן אלה יכולים להשתנות ממלווה למלווה.

הלוואות אישיות

הלוואה אישית היא הלוואה ללא מובטח שניתן להשתמש בה לכל מטרה – החל מתשלום חובות ועד לרכישת רהיטים או יציאה לחופשה. הלוואה מסוג זה חייבת להיפרע על פני תקופה, לרוב בין שנה ל-5 שנים. שיעורי הריבית על הלוואות אישיות נוטות להיות גבוהות יותר מאלו של משכנתאות או הלוואות רכב מכיוון שאין בטחונות המבטיחים את ההלוואה. בעת הגשת בקשה להלוואה אישית, חשוב לקחת בחשבון גורמים כגון דרישות דירוג אשראי ותנאי החזר, שכן אלה יכולים להשתנות ממלווה למלווה.

אין להקל ראש בנטילת הלוואה - חשוב שתבינו את כל האפשרויות העומדות בפניכם לפני קבלת החלטות לגבי הכספים שלכם. במדריך זה בדקנו שלושה סוגי הלוואות נפוצים הקיימים בישראל – הלוואות משכנתא, הלוואות רכב והלוואות אישיות – כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת לגבי האופציה שתתאים ביותר לצרכים שלכם. לפני נטילת כל סוג של הלוואה חשוב שתערכו מחקר על מלווים המציעים ריביות תחרותיות ותנאי החזר שמתאימים לתקציב ולצרכי אורח החיים שלכם - בהצלחה.

 

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה
הלוואות בריבית פריים
הלוואות לפי סוג תשלום

חקירת הלוואות בריבית פריים בישראל

ככל שהכלכלה ממשיכה להשתנות ולהתפתח, כך גם אפשרויות ההלוואה. בישראל הלוואות בריבית פריים הן אופציה פופולרית עבור לווים פוטנציאליים. הלוואות בריבית פריים הן הלוואות בעלות

לצפייה »
הלוואות שוק אפור
שירותי הלוואות נוספים

הבנת הלוואת השוק האפור בישראל

הלוואת השוק האפור היא מוצר פיננסי שהפך ליותר ויותר פופולרי בישראל במהלך השנים האחרונות. עם עליית הריבית ואקלים כלכלי קשה, יותר ויותר אנשים פונים לצורת

לצפייה »

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝