דרך פשוטה לקבל הלוואה

הלוואות לפי סוג תשלום

מהי הלוואת בלון?

הלוואות בלון לרכב

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

הלוואת בלון היא סוג של הלוואה שיש לה תשלום חד-פעמי גדול בתום תקופתה. בניגוד להלוואות רגילות עם החזרים חודשיים סדירים, כלומר כאלו שהתשלומים מתבצעים באופן קבוע ומשלמים את הקרן והריבית בהדרגה לאורך זמן, הלוואות בלון בעלות תשלום חודשי נמוך יותר, אך דורשות תשלום חד פעמי גדול בתום תקופת ההלוואה. הלוואה מסוג זה יכולה להיות אטרקטיבית עבור לווים המעוניינים בתשלום חודשי נמוך, אך ישנם גם סיכונים משמעותיים בנטילת הלוואת בלון.

מי צריך הלוואות בלון?

הלוואות בלון משמשות בדרך כלל למימון נדל"ן ובמיוחד עבור נכסים עסקיים. לדוגמה, עסק יכול לקחת הלוואת בלון לרכישת נכס מסחרי ולאחר מכן להשתמש בתשלומים החודשיים הנמוכים יותר כדי להשקיע  ולפתח את העסק, כך שיוכל להגיע להכנסות מספקות בסוף תקופת ההלוואה. כמו כן, כשתשלום הבלון מגיע בסוף התקופה, העסק יכול לממן מחדש את ההלוואה או לשלם את יתרת ההתחייבות הפיננסי שלו כלפי המלווה. חשוב להדגיש, הלוואת בלון היא הלוואה מורכבת ומסוכנת, חשוב להיוועץ עם אנשי מקצוע, כמו עם אלו של חברת Kar-ka, לפני שנוטלים הלוואת בלון.

סיכוני הלוואת בלון

כאמור, הלוואות בלון עשויות להיות מסוכנות למדי. לווים שאין להם תוכנית ברורה לפירעון תשלום הבלון בתום התקופה עלולים להיקלע למצב לא פשוט כלל. למשל, אם הלווה לא יוכל לבצע את החזר הבלון, הוא עלול להיאלץ למכור את הנכס או לממן מחדש את ההלוואה בריבית גבוהה יותר, דבר שעלול להזיק באופן דרמטי.

הלוואת בלון חלקית

הלוואת בלון חלקית היא סוג של הלוואת הבלון, שבה הלווה משלם תשלום בלון קטן יותר בסוף התקופה, כך שהתשלומים החודשיים גבוהים יותר ביחס להלוואה בלון שלמה. כמו כן, סוג זה של הלוואה יכול להיות שימושי עבור לווים שצריכים להוריד את התשלומים החודשיים שלהם אך עדיין רוצים להימנע מתשלום חד פעמי גדול יותר בסוף התקופה.

ריבית גבוה יותר

חשוב לציין שהריבית על הלוואות בלון היא בדרך כלל גבוהה יותר בהשוואה להלוואות אחרות, שכן המלווים רואים בהן השקעות מסוכנות יותר. בנוסף, מכיוון שההלוואה אינה מוחזרת כמעט לאורך תקופת ההלוואה, הלווה אינו משלם את מלוא הקרן לאורך זמן, מה שאומר שהריבית ממשיכה לצבור על היתרה הנותרת. זה יכול לגרום לעלויות ריבית כוללות גבוהות יותר עבור הלווה לאורך תקופת ההלוואה. כשזה המצב, חשוב ללווים לשקול היטב את שיעור הריבית והעלות הכוללת של ההלוואה לפני שהם מחליטים על הלוואת בלון.

מי נותן הלוואת בלון?

ניתן לקבל הלוואות בלון דרך רוב הגופים הפיננסיים העוסקים בשוק המשכנתאות וההלוואות. ברוב המקרים, ניתן לקבל הלוואת בלון מהבנקים הן כהלוואת בלון מלאה או חלקית. כמו כן, אפשר לקבל הלוואת בלון מבתי ההשקעות ומחברות הביטוחים כנגד קרן פנסיה, קרן השתלמות ועוד.

ייעוץ הלוואות ומשכנתאות

אם אתם שוקלים לקחת הלוואת בלון, חשוב מאוד לעשות זאת רק לאחר ייעוץ על ידי אנשי מקצוע. אמנם, כאשר מעוניינים בהלוואה בדרך כלל מעוניינים למזער הוצאות, אך כשזה נוגע לייעוץ לפני הלוואת בלון, מדובר בהוצאה שיכולה לחסוך לכם עוגמת נפש וכסף רב.

הלוואת בלון – כך תעשו את זה נכון

אם אתם שוקלים הלוואת בלון, חשוב להבין היטב את התנאים והסיכונים הכרוכים בכך. כאמור, לא תרצו לבצע צעד שכזה בלי ייעוץ מקצועי. חברת Kar-ka היא חברה מובילה לייעוץ וניהול משכנתאות והלוואות. כמו כן, החברה מחזיקה במומחים פיננסים, כאלו שידעו להכווין אתכם להלוואה המושלמת עבורכם. אם אתם זקוקים להלוואה פנו לקרקע כבר היום.

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה
הלוואות רטרו
הלוואות לפי סוג תשלום

הלוואות רטרו - הסבר מעמיק

אין להכחיש שהכלכלה הישראלית צומחת, אבל עדיין יש הרבה אנשים שנאבקים להסתדר. עבור אותם אנשים ומשפחות, הלוואות רטרו יכולות להיות מתנה משמים. אבל לפני שאתם

לצפייה »
הלוואות בריבית פריים
הלוואות לפי סוג תשלום

חקירת הלוואות בריבית פריים בישראל

ככל שהכלכלה ממשיכה להשתנות ולהתפתח, כך גם אפשרויות ההלוואה. בישראל הלוואות בריבית פריים הן אופציה פופולרית עבור לווים פוטנציאליים. הלוואות בריבית פריים הן הלוואות בעלות

לצפייה »

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝