דרך פשוטה לקבל הלוואה

מוגבלים / מסורבים / מעוקלים

מי נותן הלוואות למוגבלים

מי נותן הלוואות למוגבלים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

האם אתם נכים ומתגוררים בישראל? מחפשים אפשרויות לסיוע פיננסי? מציאת ההלוואה הנכונה יכולה להיות מאתגרת, אבל זה לא בלתי אפשרי. בבלוג זה נבחן כמה מהאפשרויות הטובות ביותר עבור נכים בישראל לקבל הלוואות.

המוסד לביטוח לאומי

ממשלת ישראל יישמה מספר יוזמות לסייע לנכים במדינה לגשת להלוואות. המוסד לביטוח לאומי (המוסד לביטוח לאומי) מציע מספר תכניות שתוכננו במיוחד כדי לענות על הצרכים של אנשים עם מוגבלות. אלה כוללים קצבאות נכות והשלמת הכנסה, כמו גם עזרים ומכשירים ביתיים שיכולים לעזור להקל על החיים של בעלי מוגבלויות. כמו כן, המוסד לביטוח לאומי מספק גם שירותי תמיכה בתעסוקה לרבות הדרכת עבודה וסיוע בחיפוש עבודה.

בנוסף להזדמנויות בחסות הממשלה, ישנם ארגונים פרטיים רבים המציעים סיוע כלכלי לבעלי מוגבלויות החיים בישראל. כך למשל, עמותת יד שרה המסייעת במתן ציוד רפואי, שירותי טיפול ביתי וצורות סיוע נוספות לנזקקים. זה מאפשר לאנשים עם מוגבלות לקבל גישה מהירה לכספים מבלי לדאוג לריביות גבוהות או לניירת מוגזמת.

לבסוף, ישנן גם ארגוני צדקה רבים המציעים מענקים וצורות אחרות של סיוע המותאמים במיוחד לסיוע לאנשים עם מוגבלות החיים בישראל. צדקה אחת כזו היא יד אליעזר - האגודה הישראלית לילדים אוטיסטים, המציעה מענקים למשפחה מדי שנה עבור הוצאות חינוך הקשורות להפרעת הספקטרום האוטיסטי (ASD). עמותות אחרות כמו קרן קיימת לישראל ויד עזרא ושולמית מעניקות תמיכה כספית להוצאות טיפול רפואי הקשורות לליקויים פיזיים או נפשיים מסוימים וכן הוצאות הקשורות לסיוע בדיור כגון שיפוצים או תיקונים הנדרשים עקב בעיות הקשורות לנכות.

מציאת הלוואות לנכים המתגוררים בישראל יכולה להיות משימה לא פשוטה אבל היא לא חייבת להיות כך, עם כל כך הרבה ארגונים המציעים מענקים או הלוואות המותאמים במיוחד לסיוע לאנשים עם מוגבלויות, בטוח שיהיה אחד שמתאים לצרכים הספציפיים שלכם, בין אם אתם זקוקים לכספים עבור טיפול רפואי או סיוע בדיור, קחו קצת זמן היום כדי לבחון את כל האפשרויות שלכם - אתם עשויים להיות מופתעים מכמה עזרה יש בחוץ, בהצלחה.

אנו מקווים שמאמר זה סיפק לכם את המידע הנדרש עבור הנושא מי נותן הלוואות למוגבלים.

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה
קרנות הלוואות
מוגבלים / מסורבים / מעוקלים

הפוטנציאל של קרנות הלוואות בישראל

קרנות הלוואות מהוות חלק חשוב מהפיתוח והצמיחה הכלכלית בישראל. בשנים האחרונות, קרנות הלוואות הפכו פופולריות יותר ויותר, ומציעות ללווים גישה להון שהם צריכים כדי להצמיח

לצפייה »

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝