דרך פשוטה לקבל הלוואה

סוגי הלוואות לפי הכנסה

צוות גמלאי צה"ל הלוואות בישראל

צוות גמלאי צה"ל הלוואות

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

האם אתם אזרחי ישראלי שפרשו מצה"ל? אם כן, ייתכן שתהיו זכאים להלוואה לסיוע בעלויות הכספיות של הפרישה. בפוסט זה בבלוג, נסקור את סוגי ההלוואות הזמינות, כיצד להגיש בקשה להן ומתי אתם יכולים לצפות לקבל את הכספים שלכם.

סוגי הלוואות זמינות

צה"ל מציע מספר סוגים שונים של הלוואות העומדות לרשות אנשי צוות בדימוס. אלו כוללים:

  • הלוואות לסטודנטים - מיועדות לסייע בכיסוי עלויות שכר הלימוד או הוצאות לימודיות אחרות הקשורות להשכלה גבוהה. סכום הכסף שאתם יכולים ללוות תלוי בסוג בית הספר והתוכנית שאליו אתה רשום.
  • תיקוני בתים – הלוואות אלו נועדו לסייע בתיקונים בבית כגון אינסטלציה, עבודות חשמל, צביעה, תיקוני גגות ועוד. סכום הכסף שתוכלו ללוות תלוי בהיקף ומורכבות הפרויקט.
  • הלוואות לעסקים – הלוואות אלו נועדו לסייע לעסקים מתחילים לצאת לדרך. סכומי ההלוואה משתנים בהתאם לסוג וגודל העסק שמתחיל.
  • הלוואות אישיות – הלוואות אלו נועדו לסייע במתן מענה לצרכים פיננסיים לטווח קצר כגון חשבונות רפואיים, תשלומי רכב, הוצאות נסיעה וכו. סכום ההלוואה תלוי במצב הפיננסי הנוכחי שלכם ובהיסטוריית האשראי שלכם.

הגשת בקשה להלוואה

אם אתם מעוניינים להגיש בקשה להלוואה מצה"ל, ישנם מספר שלבים הכרוכים בהגשת בקשה להלוואה:

  1. אספו את כל המסמכים הדרושים - תצטרכו לספק הוכחה שהיית חבר בשירות פעיל בצה"ל (כולל תעודת זהות צבאית או מסמכי השחרור שלכם). תזדקקו גם לתלושי שכר עדכניים או לדפי חשבון בנק, כמו גם הוכחת הכנסה אם רלוונטי (כגון קצבאות ביטוח לאומי או תשלומי פנסיה). בנוסף, אם אתם מגישים בקשה להלוואת סטודנט, תצטרכו הוכחה שאתם רשומים לבית הספר במשרה מלאה (תמלילים מהמכללה/אוניברסיטה שלכם).
  2. הגישו בקשה מקוונת - לאחר שכל המסמכים נאספו ונסרקו לפורמט דיגיטלי (במידת הצורך), שלח את הבקשה שלכם באופן מקוון בכתובת www.idfretirementloans.org. לאחר הגשת בקשתכם היא תיבדק על ידי נציג מהמחלקה לשירותים פיננסיים בצה"ל אשר יקבע אם אתם זכאים לקבלת הלוואה או לא בהתבסס על המסמכים שהגשת והיסטוריית האשראי שלכם (אם רלוונטי).
  3. קבלת כספים תוך 7 ימים - לאחר אישור נציג צה"ל, בדרך כלל תוך 24 שעות לאחר ההגשה, יש להפקיד כספים ישירות לחשבונכם תוך 7 ימים מתאריך האישור בהנחה שכל הדרישות מולאו (כגון מתן מסמכים נחוצים).
  4. בצעו תשלומים חודשיים - כל המבקשים המאושרים חייבים להסכים לבצע תשלומים חודשיים קבועים עד להחזר מלא של ההלוואה שלהם, אשר בדרך כלל נע בין 12-24 חודשים בהתאם לגודל וסוג ההלוואה המבוקשת.

תשלומים חייבים להתבצע בהמחאה או בהעברה אלקטרונית מדי חודש על מנת שחשבונותיהם יישארו במצב תקין ללא עמלות איחור נוספות שנקבעו עקב אי תשלום לאחר 30 יום לאחר תאריך הפירעון.

לגמלאי צה"ל בישראל יש גישה לסוגים רבים של הלוואות שיכולות לעזור להם לנהל את הכספים במהלך שנות הפרישה מבלי לדאוג לקחת סכומים גבוהים מראש מבלי לדעת כיצד ישלמו אותם בחזרה למטה, אלה כוללים הלוואות לסטודנטים, הלוואות לתיקון בית, הלוואות להקמת עסק ואפשרויות מימון אישי - הכל מותנה במצב הפיננסי הנוכחי וציון האשראי של האדם עם הגשת הבקשה המקוונת, לאחר אישור המבקש יכול לצפות לכספים בתוך 7 ימים ועליו לבצע תשלומים חודשיים רגילים עד לפירעון מלא, שהוא בדרך כלל בין 12-24 חודשים, תלוי בסוג/גודל המבוקש על ידי הלווה בודד - מה שמקל מאי פעם על מי שמחפש לקבל תמיכה נוספת. בשלבים שלאחר הקריירה הצבאית.

אנו מקווים שמאמר זה סיפק לכם את המידע הנדרש עבור הנושא צוות גמלאי צה"ל הלוואות.

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝