דרך פשוטה לקבל הלוואה

סוגי הלוואות לפי הכנסה

קבלת גישה עבור קרנות הסוהרים הלוואות בישראל כדי לעזור לעסק שלכם לצמוח

קרנות הסוהרים הלוואות

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

האם אתם בעלי עסק בישראל? האם אתם צריכים כספים נוספים כדי לשמור על העסק שלכם שיזרום במהלך המגיפה הזו? אם כן, קרנות הסוהרים הלוואות בישראל זמינות לסיוע. קרנות הסוהרים הלוואות מעניקות סיוע פיננסי לעסקים עם בעיות נזילות לטווח קצר שנגרמו על ידי המגיפה. הלוואות אלו יכולות לעזור לכם לגשר על הפער בין עכשיו למועד שבו תוכלו לחזור למסלול. עכשיו זה הזמן לנצל את הכספים הללו ולהקים את העסק שלכם על הרגליים.

מהן קרנות הסוהרים הלוואות?

קרנות הסוהרים הלוואות הן הלוואות הניתנות באמצעות תכנית בחסות ממשלתית שנוצרה על ידי בנק ישראל ואושרה על ידי הכנסת (הפרלמנט הישראלי). תכנית זו מעניקה סיוע כספי לעסקים שנפגעו מהמגיפה. היא כוללת גם הלוואות לטווח קצר וגם קווי אשראי לטווח ארוך, שתיהן נועדו לעזור לעסקים לעמוד בצרכי הנזילות שלהם בתקופה קשה זו. הסכום המקסימלי של כל הלוואה משתנה בהתאם לגודל וסוג העסק, אבל לכולן יש דבר אחד במשותף: הן מספקות הקלה נחוצה לעסקים שנאבקים בגלל בעיות הקשורות ל-COVID-19.

איך מגישים בקשה לקרנות הסוהרים הלוואות?

תהליך הגשת הבקשה לקבלת הלוואת סוהר הוא פשוט יחסית. תחילה יהיה עליכם לספק מסמכים כגון מספר הזהות הארגונית שלכם (CIN) ומסמכי רישום החברה. לאחר הגשת מסמכים אלו, יינתן תוך שבועיים אישור או דחייה מאחד הבנקים המשתתפים. אם תאושרו, תצטרכו להשלים את כל הניירת הנדרשת לפני קבלת סכום ההלוואה במלואו תוך חמישה ימים מרגע האישור.

מהן אפשרויות ההחזר שלכם?

אפשרויות ההחזר משתנות בהתאם לבנק שמאשר את בקשת ההלוואה שלכם, אך רוב הבנקים מציעים תכניות החזר הנעות בין שישה חודשים לשלוש שנים ללא ריבית או עמלות, תוך תשלום החוב שלכם בתוך לוחות זמנים אלו.

בנוסף, הלוואות אלו מגיעות עם תקופת חסד של שישה חודשים לפני שיש צורך לבצע תשלומים בכל מקרה, מה שהופך אותן למשתלמות אפילו יותר מאי פעם!

לסיכום -

תוכנית קרנות הסוהרים הלוואות של בנק ישראל היא דרך מצוינת לבעלי עסקים ישראלים שנפגעו מ-COVID-19 לגשת למימון נוסף במהירות ובקלות מבלי לדאוג לריביות גבוהות או עמלות אחרות הקשורות למלווים מסורתיים. עם תוכניות החזר הנעות בין חצי שנה לשלוש שנים, זו הזדמנות שאסור לפספס! אז אם אתם בעלי עסק בישראל שמחפשים קצת תזרים מזומנים נוסף בתקופה המאתגרת הזו, הקפידו לבדוק מה הלוואות אלו יכולות לעשות עבורכם היום!

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝