דרך פשוטה לקבל הלוואה

מה צריך לדעת על מימון שיפוץ בבית?

שיפוץ של אחד החדרים בבית, או של הבית כולו, הוא מאורע מרגש ומלהיב. לא משנה אם אתם עושים את זה כדי לשדרג את איכות החיים שלכם, או סתם כדי לרענן את עיצוב ומראה הבית, אם תהיו מרוצים מהתוצאות זה עשוי לשמח אתכם מאוד.

מימון שיפוץ בבית
מלאו פרטיכם
לבדיקת זכאות להלוואה

עם זאת, יש לא מעט דברים שחייבים לקחת בחשבון לקראת שיפוץ: בחירת אנשי מקצוע, מימון באמצעות הלוואה לכל מטרה או דרכים אחרות, תכנון של העברת חפצים (ואפילו אנשים) מהבית במהלך השיפוץ ועוד.

כדי לעשות לכם סדר, הכנו לכם מדריך קצר, על מה שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לדרך.

מה חשוב לדעת על הצעות מחיר?

כאשר נפגשים עם איש מקצוע ושוקלים אם לשכור את שירותיו, עליכם לבקש ממנו הצעת מחיר מפורטת ומסודרת. זהו מסמך שאמור לכלול את כל פרטי העבודה המתוכננת, עד לאותיות הקטנות ביותר, והוא מאפשר לכם לא רק לדעת למה לצפות וכמה כל דבר יעלה, אלא גם להתרשם מהמקצועיות ומהאמינות של איש המקצוע.

אם אתם מקבלים הצעת מחיר ובה פירוט מאוד כללי, בסגנון של "שיפוץ חדרי השירותים והאמבטיה", אל תסתפקו בכך. במצב כזה, בקשו הצעת מחיק מתוקנת או שפשוט תחפשו מישהו אחר. הצעת המחיר אמורה לכלול את פירוט כל סוגי העבודות והחומרים לשיפוץ ואת מחירם, את לוח הזמנים של הפרויקט על פי שלבים, את תנאי התשלום ואת תוקף המסמך, כלומר עד מתי הצעת מחיר זאת תקפה.

לאחר שתקבלו הצעת מחיר מקיפה, תוכלו לדעת בדיוק מהו התקציב שלכם לשיפוץ והם תזדקקו להלוואה או הלוואות לכל מטרה עבורו. כאשר הדברים לא מפורטים מראש, עלולים בסופו של דבר להתקיל אתכם במחירים שלא ציפיתם, ולסבך את התהליך כולו. לחילופין, אם אתם מסכמים על מחיר נמוך על גבי הצעה לא מפורטת, אתם עלולים לגלות בהמשך שלא כל הדברים עליהם סיכמתם מתבצעים, או שהם מתבצעים באופן חלקי.

איך אמורים לשלם על שיפוץ?

עוד בשלב הצעת המחיר, אתם אמורים לסגור מול בעל המקצוע את תנאי התשלום, ובעיקר את המועד שלהם. כמובן שאתם לא צריכים לשלם על פרויקט בסדר גדול כזה מראש, אך מנגד אתם לא יכולים לצפות מאנשי המקצוע להמתין לגמר עבודתם בשביל לקבל את שכרם. הפתרון הוא סיכום מראש לגבי פריסת תשלומים.

אל תבחרו באיש מקצוע אשר דורש חצי מסכום העבודה מראש, מכיוון שהיו מקרים בהם שולם סכום גדול לפני העבודה, ואנשי המקצוע הנוכלים ברחו. באופן כללי, אנחנו ממליצים לכם לוודא כי פריסת התשלומים מקבילה לקצב התקדמות הפרויקט. כלומר, הגיוני לשלם אחוז קטן (10-20) בתחילה העבודה, ואז לשלם נתחים מסוימים בכל פעם שמשלימים שלב בשיפוץ - פירוק והריסה, בנייה, עבודת תשתיות וכו'.

אם אתם צריכים הלוואות לכל מטרה למימון השיפוץ, קחו רק את הסכום המינימלי שאתם חייבים, כדי שלא תסתבכו בהמשך עם החזרים חודשיים גבוהים שתתקשו לעמוד בהם.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝