דרך פשוטה לקבל הלוואה

סוגי הלוואות למשכנתא

הבטחת דיור ליוצאי נכי צה"ל באמצעות הלוואות לדיור נכי צה ל

הלוואות לדיור נכי צה ל

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

עבור הפצועים בשירות ארצם, ההשפעות יכולות להיות מתמשכות ומרחיקות לכת. עבור ותיקים נכים רבים, הנטל הכלכלי של מציאת בית מתאים הוא משימה לא פשוטה. למרבה המזל, לישראל יש תשובה לבעיה הזו - תשובה שעלולה לספק לחיילים משוחררים נכים אפשרות להבטיח את בית חלומותיהם. הצגת הלוואות לדיור נכי צה ל.

מהן הלוואות דיור לנכי צה"ל?

תוכנית הלוואת נכים של צבא ההגנה לישראל (צה"ל) מעניקה אפשרויות מימון לאנשי שירות ונשים שנפגעו במהלך שירות פעיל. ההלוואה מכסה הן עלויות רכישת מגורים והן על שיפוצים שנגרמו כתוצאה מהפציעה או הנכות שנגרמו במהלך השירות בצה"ל.

הלוואה זו מעניקה לוותיקים נכים הזדמנות ייחודית לרכוש דיור העונה לצרכיהם, אך גם מגיעה עם מספר תנאי זכאות שיש לעמוד בהן על מנת לזכות. הזכאות כוללת השתחררות משירות פעיל עקב מוגבלות, שירות בתפקיד פעיל לפחות שלוש שנים, השתחררות כסגן ראשון ומעלה ועמידה בכל הדרישות שקבע משרד הביטחון.

בנוסף, על המועמדים להשלים לפחות שנה אחת של לימודים באוניברסיטה או הכשרה טכנית לאחר שהשתחררו משירות פעיל ואסור להם לקבל הטבות אחרות מכל תוכנית ממשלתית אחרת הקשורה להלוואות לדיור. יש מגבלות על כמה ניתן ללוות בהתבסס על הדרגה בעת השחרור ורמת ההכנסה הנוכחית.

איך ההלוואה הזו עובדת?

לאחר שתעמדו בכל דרישות הזכאות, תקבלו עד 75 אחוז מעלות הרכישה כהלוואה ממשרד הביטחון הישראלי (MOD). כמו כן, ה-MOD מספק עד 5 אחוזים מעלות הרכישה עבור הוצאות שיפוץ במידת הצורך עקב נכות או פציעה שנגרמה לכם במהלך השירות בצה"ל.

לאחר אישור ההלוואה הזו, תצטרכו להתחיל לבצע תשלומים תוך 15 חודשים מרגע קבלתה; עם זאת, שיעורי הריבית עשויים להשתנות בהתאם לרמת ההכנסה שלכם ולדירוג הנוכחי שלכם בעת שחרור משירות פעיל.

בנוסף, ייתכן שתזדקקו למסמכים נוספים כגון דפי חשבון בנק או הוכחה על מצב העסקה לפני שניתן יהיה לאשר את בקשתכם; לכן חשוב לוודא שיש לכם את כל המסמכים הדרושים מוכנים לפני הגשת בקשתכם לקבלת הלוואות לדיור נכי צה ל.

לסיכום - הלוואות לדיור נכי צה ל

תוכנית הלוואת נכים של צבא ההגנה לישראל (צה"ל) מעניקה סיוע כספי לחיילים משוחררים נכים המעוניינים להשיג דיור מתאים אך חסרים להם מספיק כספים עקב פציעות פיזיות או נפשיות שנגרמו במהלך שירות צבאי פעיל.

עם תוכנית הלוואות זו, אנשים זכאים יכולים לקבל עד 75 אחוז מעלות הרכישה שלהם מכוסה על ידי ה-MOD בתוספת מימון נוסף לשיפוצים במידת הצורך עקב נכות או פציעה שנגרמה במהלך השירות הצבאי. לא רק שתוכנית זו מספקת לאנשים פרטיים גישה לכסף שאם לא כן לא הייתה להם גישה; זה גם עוזר להם להבטיח דיור מתאים למרות כל מגבלה פיזית שעלולה להיות להם כתוצאה מהפציעות שנגרמו להם בשירות ארצם.

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה
הלוואות לנדלן
סוגי הלוואות למשכנתא

כיצד לקבל הלוואות לנדלן בישראל

הלוואת נדל"ן היא החלטה פיננסית חשובה למי שמחפש לרכוש בית. בישראל קיימות מגוון אפשרויות בכל הנוגע להבטחת הלוואת נדל"ן. מהלוואות בגיבוי ממשלתי ועד למלווים פרטיים

לצפייה »

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝