דרך פשוטה לקבל הלוואה

מוגבלים / מסורבים / מעוקלים

הלוואות למסורבי בנקים - איך לקבל הלוואה אם אתם מסורבים בבנק בישראל

הלוואות למסורבי בנקים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אם אתם גרים בישראל והוכרזתם כמסורבים בבנק, קבלת הלוואה יכולה להיראות כמו משימה לא פשוטה. עם זאת, עדיין קיימות דרכים לקבל סיוע פיננסי גם אם נכשלתם בהלוואות הבנק שלכם. במאמר זה, נדון בכמה מהאפשרויות העומדות לרשותם של מסורבי בנקים בישראל המחפשים הלוואות.

הלוואות ממשלתיות

אם אינכם מצליחים לקבל הלוואה ממלווים מסורתיים כמו בנקים או חברות אשראי, אז פתרון אפשרי אחד הוא להגיש בקשה להלוואה ממשלתית. בישראל, תוכנית ההלוואות הממשלתיות לעסקים קטנים (SBLP) מספקת לבעלי עסקים קטנים גישה למימון סביר כדי שיוכלו להקים או להצמיח את העסקים שלהם.

ה-SBLP מציע ריביות נמוכות ותנאי החזר גמישים, מה שהופך אותה לאופציה אטרקטיבית עבור יזמים המחפשים הון. בנוסף, תוכניות הלוואות רבות בגיבוי ממשלתי דורשות בטחונות מינימליים ומציעות קריטריוני הסמכה מקלים יותר מאשר מלווים פרטיים.

מלווים אלטרנטיביים

אפשרות נוספת היא לבדוק מלווים אלטרנטיביים כגון פלטפורמות הלוואות עמית לעמית או מלווים בשוק מקוון. לסוגים אלה של מלווים יש בדרך כלל דרישות רגועות יותר מאשר לבנקים מסורתיים ולעתים קרובות אינם דורשים ביטחונות או בדיקות אשראי.

בעוד שסוגי הלוואות אלה עשויים להגיע עם שיעורי ריבית גבוהים יותר מאשר הלוואות בנקאיות מסורתיות, הם יכולים להיות שימושיים עבור לווים הזקוקים לגישה מהירה לכספים אך אינם זכאים לאפשרויות מימון קונבנציונליות בגלל ניקוד האשראי שלהם או גורמים אחרים.

הלוואות מובטחות

אם יש לכם נכסים שיכולים לשמש כבטוחה, אזי נטילת הלוואות מובטחות עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר להשגת מימון למרות שהוכרזתם שאינכם יכולים לקחת הלוואות למסורבי בנקים בישראל. 

הלוואה מובטחת מחייבת אותכם לשעבד נכס כמו הבית או המכונית שלכם כבטוחה על מנת לקבל את הכספים מהמלווה.

סוג זה של הלוואה הוא פחות מסוכן עבור המלווה מכיוון שהם יודעים שהם יוכלו לגבות את כספו אם לא יחזיר את ההלוואה בזמן. בגלל פרופיל הסיכון הנמוך הזה, הלוואות מאובטחות מגיעות בדרך כלל עם שיעורי ריבית נמוכים יותר מאשר הלוואות לא מובטחות ועשויות להיות בעלות תנאי החזר גמישים יותר.

לסיכום המאמר בנושא הלוואות למסורבי בנקים בישראל

כפי שדיברנו לעיל, ישנן מספר דרכים בהן אנשים שהוכרזו כמחדלים בנקאיים בישראל עדיין יכולים לקבל גישה לסיוע פיננסי גם אם הבנקים המסורתיים לא ילוו להם כסף.

אם אתם מחפשים הלוואה אך אינכם זכאים למלווים מסורתיים עקב היסטוריית אשראי גרועה או היעדר בטחונות, מומלץ לשקול להגיש בקשה לתוכניות הלוואות מגובות ממשלתיות או פלטפורמות הלוואות חלופיות במקום - שתיהן עשויות להיות יותר מקלות בכל הנוגע לקריטריונים להסמכה ומספקות אפשרויות מימון משתלמות יותר בהשוואה למלווים פרטיים. 

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה
קרנות הלוואות
מוגבלים / מסורבים / מעוקלים

הפוטנציאל של קרנות הלוואות בישראל

קרנות הלוואות מהוות חלק חשוב מהפיתוח והצמיחה הכלכלית בישראל. בשנים האחרונות, קרנות הלוואות הפכו פופולריות יותר ויותר, ומציעות ללווים גישה להון שהם צריכים כדי להצמיח

לצפייה »
מי נותן הלוואות למוגבלים
מוגבלים / מסורבים / מעוקלים

מי נותן הלוואות למוגבלים

האם אתם נכים ומתגוררים בישראל? מחפשים אפשרויות לסיוע פיננסי? מציאת ההלוואה הנכונה יכולה להיות מאתגרת, אבל זה לא בלתי אפשרי. בבלוג זה נבחן כמה מהאפשרויות

לצפייה »

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝