דרך פשוטה לקבל הלוואה

מוגבלים / מסורבים / מעוקלים

הלוואות משכנתא לאנשים עם מוגבלות בישראל

הלוואות משכנתא למוגבלים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

עבור אנשים רבים עם מוגבלות, בעלות על בית היא חלום רחוק. בנקים בישראל נרתעו באופן מסורתי מלהציע הלוואות משכנתא לקהילת הנכים, וכתוצאה מכך, בעלות על בתים לא הייתה בהישג ידם של נכים ומשפחות רבים. למרבה המזל, זה משתנה.

כיום ישנם מספר בנקים בישראל המציעים משכנתאות מיוחדות המיועדות במיוחד לאנשים עם מוגבלות ולבני משפחותיהם. במאמר זה, נסקור מהן הלוואות משכנתא למוגבלים וכיצד הן יכולות לעזור לכם להגשים את החלום שלכם לבעלות על בית.

מהן הלוואות משכנתא למוגבלים

הלוואות משכנתא למוגבלים הן משכנתאות מיוחדות המוצעות על ידי בנקים מסוימים בישראל המיועדות במיוחד לסייע לאנשים עם מוגבלות להשיג נכסים למגורים. הלוואות אלו כוללות בדרך כלל ריביות נמוכות יותר מאשר משכנתאות רגילות ומספקות אפשרויות החזר גמישות המותאמות לצרכי הלווה. יתר על כן, חלק מהבנקים אף מספקים הטבות נוספות כגון סיוע בעלויות סגירה או מקדמה מופחתת בהתאם למצב.

מי זכאי להלוואת משכנתא

על מנת לזכות בהלוואת משכנתא מאחד מהמוסדות המתמחים הללו, על המבקשים להוכיח שיש להם הכנסה מספקת כדי להיות מסוגלים לבצע תשלומי הלוואות קבועים; עם זאת, חשוב לציין כי קצבאות נכות עשויות לשמש כחלק מתהליך בקשה זה. יתר על כן, על המועמדים לעמוד בדרישות מסוימות לגבי מצב בריאותי; עם זאת, רוב הבנקים לא ידרשו תיעוד רפואי אלא אם כן הכרחי.

לבסוף, ייתכן שהמועמדים יצטרכו לספק הוכחה לאזרחות או מעמד תושבות על מנת לזכות בכמה סוגים של הלוואות משכנתא.

כיצד ניתן להגיש בקשה לקבלת הלוואת משכנתא

הגשת בקשה לקבלת הלוואת משכנתא היא תהליך פשוט ופשוט יחסית כל שעליכם לעשות הוא לפנות לאחד ממוסדות ההלוואות המציעים משכנתא מיוחדת לאנשים עם מוגבלות ולפעול לפי ההנחיות שלהם כיצד להגיש בקשה. חשוב לציין שלכל מלווה יהיה סט קריטריונים משלו לגבי מי זכאי לתוכניות ההלוואה שלו ולכן חשוב שתחקור את האפשרויות השונות הזמינות לפני קבלת ההחלטה הסופית שלכם.

בנוסף, אם אתם זקוקים לסיוע כלשהו במהלך התהליך, אל תהסס לפנות לבנק המקומי או למוסד הפיננסי שלכם לעתים קרובות הם יכולים לספק הדרכה ותמיכה נוספת לאורך תהליך הבקשה.

לסיכום

בעלות על בית היא חלום בר השגה עבור אנשים רבים עם מוגבלות הודות להלוואות משכנתא ייעודיות המוצעות על ידי בנקים מסוימים בישראל. הלוואות משכנתא למוגבלים מספקות ריביות נמוכות יותר מהמשכנתאות הרגילות יחד עם אפשרויות החזר גמישות המותאמות למי שנפגעו ממוגבלות פיזית או נפשית תוך עמידה בכל דרישות החוק ומתן גישה להזדמנויות דיור בר השגה ברחבי הארץ.

אז אם אתם או מישהו שאתם מכירים בוחנים לקנות נכס אך בעבר לא יכולתם גם בגלל אילוצים הקשורים למוגבלות, אל תהססו פנו למלווה המקומי שלכם עוד היום ובחנו את האפשרויות שלכם. אתם יכולים להיות בדרך להשגת בעלות על בית מוקדם ממה שאתם חושבים.

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה
הלוואות לנדלן
סוגי הלוואות למשכנתא

כיצד לקבל הלוואות לנדלן בישראל

הלוואת נדל"ן היא החלטה פיננסית חשובה למי שמחפש לרכוש בית. בישראל קיימות מגוון אפשרויות בכל הנוגע להבטחת הלוואת נדל"ן. מהלוואות בגיבוי ממשלתי ועד למלווים פרטיים

לצפייה »
הלוואות בריבית פריים
הלוואות לפי סוג תשלום

חקירת הלוואות בריבית פריים בישראל

ככל שהכלכלה ממשיכה להשתנות ולהתפתח, כך גם אפשרויות ההלוואה. בישראל הלוואות בריבית פריים הן אופציה פופולרית עבור לווים פוטנציאליים. הלוואות בריבית פריים הן הלוואות בעלות

לצפייה »
הלוואות שוק אפור
שירותי הלוואות נוספים

הבנת הלוואת השוק האפור בישראל

הלוואת השוק האפור היא מוצר פיננסי שהפך ליותר ויותר פופולרי בישראל במהלך השנים האחרונות. עם עליית הריבית ואקלים כלכלי קשה, יותר ויותר אנשים פונים לצורת

לצפייה »

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝