דרך פשוטה לקבל הלוואה

מוגבלים / מסורבים / מעוקלים

הלוואות קטנות למוגבלים בישראל

הלוואות קטנות למוגבלים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אם אתם נכים שחיים בישראל, אז אתם יודעים טוב מדי כמה קשה זה יכול להיות לגשת למשאבים הכספיים שאתה צריך. למרבה המזל, ישנם בנקים המציעים הלוואות קטנות במיוחד לאנשים עם מוגבלות. הלוואות אלו מספקות חבל הצלה נחוץ עבור אלה שאולי אינם זכאים להלוואות מסורתיות בשל מצבם הנכות.

מהי הלוואה קטנה?

הלוואות קטנות נועדו לסייע לאנשים עם מוגבלות לגשר על הפער בין ההכנסות וההוצאות שלהם. כמות הכסף המוצעת באמצעות הלוואות מסוג זה משתנה מבנק לבנק, אך בדרך כלל הן נעות בין 500-2,000 דולר ובעלות תנאי החזר של עד שלוש שנים. בנוסף, הריבית על הלוואות מסוג זה נוטה להיות נמוכה יותר מאשר על צורות הלוואות אחרות מכיוון שהן נועדו לסייע לאנשים במצוקה.

מה נדרש?

על מנת לזכות בהלוואה קטנה, על המבקשים לעמוד בקריטריונים מסוימים. באופן כללי, המועמדים חייבים להיות אזרחים ישראלים מעל גיל 21 ובעלי הכנסה כלשהי - בין אם זה מתעסוקה או מהטבות ממשלתיות - שיכולה לשמש כבטוחה להלוואה. בנוסף, על המועמדים לספק הוכחה לנכות כגון אישור רפואי מאיש מקצוע מוסמך בתחום הבריאות או תיעוד מהמוסד לביטוח לאומי (NII).

חשוב לציין שלכל בנק עשויות להיות דרישות ספציפיות משלו בכל הנוגע לבקשות להלוואות קטנות, ולכן תמיד עדיף לפנות אליהם ישירות לפני הגשת הבקשה.

הלוואות קטנות למוגבלים יכולות להיות מחליף משחק עבור נכים בישראל שאין להם גישה לשירותים בנקאיים מסורתיים בשל מצבם הנכות. לא רק שהלוואות מסוג זה מספקות סיוע פיננסי נחוץ, אלא שהן גם מציעות ריביות נמוכות ותנאי החזר גמישים שמקלים על ארנקי הלווים. אם אתם מחפשים דרך להחזיר את הכספים שלכם למסלולם ולהשתלט על העתיד שלכם, אז שקלו להגיש בקשה לאחת מההלוואות הקטנות האלה עוד היום.

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה
קרנות הלוואות
מוגבלים / מסורבים / מעוקלים

הפוטנציאל של קרנות הלוואות בישראל

קרנות הלוואות מהוות חלק חשוב מהפיתוח והצמיחה הכלכלית בישראל. בשנים האחרונות, קרנות הלוואות הפכו פופולריות יותר ויותר, ומציעות ללווים גישה להון שהם צריכים כדי להצמיח

לצפייה »
מי נותן הלוואות למוגבלים
מוגבלים / מסורבים / מעוקלים

מי נותן הלוואות למוגבלים

האם אתם נכים ומתגוררים בישראל? מחפשים אפשרויות לסיוע פיננסי? מציאת ההלוואה הנכונה יכולה להיות מאתגרת, אבל זה לא בלתי אפשרי. בבלוג זה נבחן כמה מהאפשרויות

לצפייה »

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝