דרך פשוטה לקבל הלוואה

סוגי הלוואות לעסקים

הסוכנות לעסקים קטנים הלוואות בערבות מדינה בישראל

הסוכנות לעסקים קטנים הלוואות בערבות מדינה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

האם אתם בעלי עסקים קטנים בישראל שמחפשים הון נוסף? אם כן, אולי יעניין אתכם לדעת שיש בישראל את הסוכנות לעסקים קטנים הלוואות בערבות מדינה אשר מעניקה לכם את האפשרות. הלוואות אלו נועדו לעזור לעסקים לקבל את המימון שהם צריכים כדי לצמוח ולשגשג, גם אם אין להם את ציון האשראי הטוב ביותר או את הביטחונות הדרושים. הנה מה שאתם צריכים לדעת על תוכנית זו.

מהי תוכנית הלוואות לעסקים קטנים

תוכנית הלוואות לעסקים קטנים מעניקה תמיכה כלכלית נוספת לעסקים ישראלים. זה נועד לספק מימון לעסקים שאולי לא יוכלו להבטיח צורות מימון אחרות בגלל היעדר בטחונות, היסטוריית אשראי גרועה או גורמים אחרים. ההלוואות מגיעות בריבית נמוכה מהלוואות בנקאיות מסורתיות וניתן להשתמש בהן לכל הוצאה עסקית לרבות רכישת מכונות, מלאי, הוצאות שיווק ועוד.

מי זכאי

על מנת להיות זכאי להלוואה באמצעות תוכנית זו, עליכם לעמוד בקריטריונים מסוימים. כדי להתחיל, העסק שלכם חייב להיות הוקם ב-5 השנים האחרונות ולהכיל פחות מ-50 עובדים בזמן הגשת הבקשה. עליכם גם להוכיח שלחברה שלכם יש פוטנציאל לצמיחה והצלחה ושהיא לא תוכל להשיג מספיק מימון ממקורות מסורתיים כמו בנקים או משקיעי הון סיכון. בנוסף, עליכם לספק הוכחה ליכולתך להחזיר את ההלוואה בזמן ובמלוא.

כיצד תוכלו להגיש בקשה

הגשת בקשה להלוואה דרך תוכנית זו היא פשוטה יחסית. התחל באיסוף כל המסמכים הדרושים כגון דוחות כספיים, מאזנים, דוחות תזרים מזומנים, החזרי מס וכו', שיוכיחו את זכאותכם. לאחר שהמסמכים הללו מוכנים תוכלו להגיש אותם יחד עם טופס בקשה מקוון לסוכנות האחראית על ניהול התוכנית. הסוכנות תבחן את בקשתך ותקבל החלטה בהתבסס על הערכת הכישורים שלכם ויכולתך להחזיר את ההלוואה בזמן ובמלוא.

לסיכום

אם אתם בעלי עסקים קטנים בישראל הזקוקים לכספים נוספים אך אין לכם גישה להלוואות בנקאיות מסורתיות או לקרנות הון סיכון אז התוכנית הזו יכולה להיות בדיוק מה שאתם צריכים. עם ריביות נמוכות, תנאי החזר גמישים וללא בטחונות, זה יכול לעזור לתת לעסק שלכם את הדחיפה הדרושה לו כדי להצליח, אל תתמהמהו תפנו אל הסוכנות לעסקים קטנים הלוואות בערבות מדינה, והגישו בקשה עוד היום.

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝