דרך פשוטה לקבל הלוואה

סוגי הלוואות לעסקים

הלוואות לסטארט אפים - קבלו את ההלוואה שאתם צריכים כדי להקים את העסק שלכם בישראל

הלוואות לסטארט אפים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

הקמת עסק היא משימה שאפתנית, והיא דורשת הרבה מאוד תכנון, מחויבות ומשאבים כספיים. כדי לעזור ליזמים להקים את העסקים שלהם, ישנן אפשרויות רבות להלוואות בישראל. במאמר זה, נסקור כמה מאפשרויות ההלוואה הזמינות לסטארט-אפים המעוניינים להקים עסק בישראל. בואו לצלול פנימה!

הלוואות ממשלתיות

ממשלת ישראל מספקת מספר אפשרויות הלוואות לעסקים קטנים. מדובר בהלוואות ממשרד התעשייה והמסחר, המעניקות עד 2 מיליון שקל; הלוואות מהסוכנות לעסקים קטנים (משב), המעניקות עד 500,000 ₪; והלוואות ממשרד האוצר המעניקות עד מיליון שקל. הממשלה מציעה גם מענקים לפרויקטי מחקר ופיתוח, וכן תמיכה ביוזמות שיווקיות.

הלוואות בנק

הבנקים הישראלים מציעים מגוון מוצרי הלוואות המותאמים במיוחד לסטארט-אפים. אלה כוללים הלוואות גישור — שהן הלוואות לטווח קצר שנועדו לגשר על פערים בין סבבי גיוס — והלוואות הון סיכון — שהן הלוואות ארוכות טווח שיכולות לשמש למימון הזדמנויות צמיחה או לכיסוי עלויות תפעול. הבנקים מציעים גם הלוואות לתקופות וקווי אשראי שניתן להשתמש בהם לרכישת ציוד או לשלם משכורות בתקופות שבהן תזרים המזומנים צר.

משקיעים

משקיע הוא אדם המספק הון למיזם עסקי בתמורה להון בעלות או אבטחת חוב. למשקיעים יש לעתים קרובות ניסיון בענף בו הם משקיעים, כך שהם יכולים לספק ייעוץ והדרכה חשובים כמו גם תמיכה פיננסית. בישראל קיימות מספר רשתות למשקיעים כמו המקשרות בין יזמים למשקיעים פוטנציאליים.

לסיכום - הלוואות לסטארט אפים

הקמת עסק היא מאמץ מרגש אבל זה דורש תכנון קפדני וגישה למשאבים הנכונים. למרבה המזל, יש הרבה אפשרויות הלוואות לסטארט אפים שזמינות ליזמים המעוניינים להקים עסק בישראל - ממענקים ממשלתיים והלוואות בנקאיות ועד למשיקיעם - כך שלא צריכה להיות לכם בעיה למצוא את מוצר ההלוואה המתאים לצרכים שלכם. עם גישה למשאבים אלה בהישג ידכם, כעת תוכו לעשות את הצעד הראשון לקראת הגשמת החלום שלכם להחזיק עסק משלכם בישראל! בהצלחה!

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝