דרך פשוטה לקבל הלוואה

סוגי הלוואות לעסקים

חקירת הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים ובינוניים בישראל

הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים ובינוניים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

עסקים קטנים ובינוניים בישראל מתמודדים עם מצוקה כלכלית חסרת תקדים עקב מגיפת COVID-19. למרבה המזל, ממשלת ישראל הגיבה במספר תוכניות סיוע פיננסי שיסייעו להם לשמור על המים ולהמשיך את העסקים שלהם. אחת מהתוכניות הללו היא הלוואות בערבות מדינה, שיכולות לספק הון נחוץ לעסקים שהושפעו מהמשבר. בואו נסתכל מה הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים ובינוניים הללו יכולות לעשות עבור העסק שלכם.

מהן הלוואות בערבות מדינה?

הלוואות בערבות מדינה ניתנות על ידי בנקים לעסקים קטנים ובינוניים בישראל הזקוקים לגישה להון. הממשלה מעניקה ערבויות על הלוואות אלו כך שהסיכון הכרוך בהלוואות ממוזער והבנקים יוכלו לאשר מועמדים נוספים. הלוואות אלו זמינות למגוון מטרות שונות כגון מימון צרכי הון חוזר, רכישת מלאי, הרחבת פעילות או השקעה בטכנולוגיה חדשה.

הטבות של הלוואות בערבות מדינה

היתרון העיקרי של הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים ובינוניים בישראל הוא בכך שהן מציעות גישה לריביות נמוכות ולתנאי החזר גמישים. עם הלוואות מסוג זה, עסקים יכולים לקבל גישה לכספים הדרושים להם במהירות מבלי לדאוג לריביות גבוהות או לוחות זמנים קפדניים של החזרים. בנוסף, בנקים רבים מציעים אפשרויות מימון מיוחדות לעסקים זכאים כגון תשלומים דחויים או תעריפים מופחתים לפרקי זמן מסוימים. זה מקל על עסקים לעמוד על הרגליים לאחר שהושפעו מהמגיפה מבלי לקחת על עצמם נטל כלכלי רב מדי.

כיצד להגיש בקשה להלוואה בערבות מדינה

הגשת בקשה להלוואה בערבות מדינה היא פשוטה יחסית. תצטרכו למלא טופס בקשה הכולל מידע בסיסי על העסק שלכם כמו גודלו, מספר העובדים, פרטי ההכנסות וכו' וכן מידע על הכספים האישיים שלכם כמו דוחות הכנסה והחזרי מס. לאחר מילוי טופס הבקשה, תגישו אותו יחד עם כל מסמך נוסף הנדרש על ידי הבנק (כגון דוחות כספיים). לאחר בחינת הבקשה שלכם, הבנק יקבל החלטה אם אתם זכאים להלוואה וכמה כסף אתם יכולים ללוות על סמך הערכתו לגבי כושר האשראי של העסק שלכם.

הלוואות בערבות מדינה מהוות גלגל הצלה שלא יסולא בפז לעסקים קטנים ובינוניים בישראל הנאבקים בשל המצוקה הכלכלית שגרמה המגיפה. הלוואות מסוג זה מציעות ריביות נמוכות ותנאי החזר גמישים כך שעסקים יכולים לעמוד על הרגליים מבלי לקחת על עצמם נטל כלכלי רב מדי. אם אתם מעוניינים להגיש בקשה להלוואה, כל שעליכם לעשות הוא למלא טופס בקשה ובו מידע בסיסי על העסק שלכם והכספים שלו – ואז לשבת ולחכות בזמן שהבנק יבדוק אותו, אז אל תחכו - הגישו בקשה עכשיו כדי שתוכלו להמשיך את העסק שלכם בתקופה קשה זו.

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝