דרך פשוטה לקבל הלוואה

סוגי הלוואות לעסקים

כיצד לקבל גישה עבור קרן הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה בישראל

קרן הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מבוא בלוג: בעלי עסקים קטנים ובינוניים בישראל מתמודדים עם אתגרים חסרי תקדים עקב המגיפה העולמית. ממשלת ישראל הגיבה עם קרן הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה שנועדה במיוחד לעזור לעסקים אלה להבטיח את ההון הדרוש להם כדי להישאר עומדים כלכלית בתקופה קשה זו. במאמר זה, נדון כיצד תוכלו לגשת לקרן הלוואות זו וכיצד היא יכולה לעזור לעסק שלכם.

תוכנית קרן הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה

קרן הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה נוצרה על ידי ממשלת ישראל כחלק ממאמציה לתמוך לעסקים קטנים במהלך מגיפת הקורונה. תכנית זו מעניקה הזדמנות לעסקים קטנים ובינוניים לקבל הלוואות בערבות מדינה של עד 80% מסכום ההלוואה. המשמעות היא שאם הלווה לא יצליח להחזיר את הלוואתו, הממשלה תכסה את כל ההפסדים שייגרמו למלווה עד 80%.

על מנת להיות זכאים לתכנית זו, על המועמדים לעמוד בקריטריונים מסוימים. אלה כוללים הכנסה שנתית של פחות מ-10 מיליון ש"ח, רישום בישראל לפני 1 במרץ 2020, ולא קיבלו ערבויות או סובסידיות אחרות של המדינה הקשורות ל-COVID-19 בין ה-1 במרץ ל-31 בדצמבר 2020. בנוסף, הפונים חייבים להיות מסוגלים להוכיח שמצבם הפיננסי הנוכחי מושפע מ-COVID-19 (בין אם במישרין ובין בעקיפין).

לאחר שקבעתם שהעסק שלכם עומד בכל הקריטריונים המפורטים לעיל, תוכלו להתחיל להגיש בקשה להלוואה מובטחת דרך אחד מכמה מוסדות פיננסיים ייעודיים. יהיה עליכם לספק מידע על הפעילויות העסקיות שלכם, דוחות כספיים מ-2019 ו-2020 (או תחזיות אם הצהרות אלו עדיין אינן זמינות), הוכחה לבעלות על נכסים המשמשים כבטוחה (אם רלוונטי), ומסמכים רלוונטיים אחרים כפי שמתבקש על ידי המלווה. לאחר הגשת כל המסמכים, אתם אמורים לקבל תשובה תוך 5 ימים או פחות אם אתם זכאים להלוואה במסגרת תוכנית זו.

לסיכום - קרן הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה

קרן הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה היא משאב רב ערך עבור בעלי עסקים קטנים המחפשים דרכים לשמור על עצמם עומדים יציב מבחינה כלכלית בזמנים קשים אלו. אם העסק שלכם עומד בכל דרישות הזכאות המפורטות לעיל, עליכם לנצל את ההזדמנות הזו! זה מהיר, קל ויכול לעשות את כל ההבדל כשמגיע הזמן להחזר ההלוואה שלכם. אל תחכו - התחילו להגיש מועמדות עוד היום!

מלאו פרטיכם לבדיקת זכאות להלוואה

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝